The wishlist name can't be left blank

 OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL 

Her finder du svar på ofte stillede spørgsmål

  • Jeg har et spørgsmål til min ordre

    Du kan kontakte os på telefon: (+45) 21 35 91 70 eller mail: [email protected]. Derudover kan du se spørgsmålene og svarene igennem på denne side, som muligvis kan hjælpe dig på vej.

  • Hvad koster levering?

    Leveringspris starter fra 35 kr. ekskl. moms, og kan stige alt efter hvor tung den samlede ordre er. Som erhvervskunde får du gratis levering, når du køber for 750 kr. eller mere. For privatkunder skal du købe for 950 kr. eller mere.

  • Sender I til min adresse?

    Vi sender til hele Danmark med Post Nord og Danske Fragtmænd. Du har mulighed for at vælge Post Nord Collect eller med omdeling, samt privat el. erhvervslevering. Du kan også afhente din ordre i vores butik.

  • Hvilke betalingsmetoder accepterer I?

    Vi accepterer Dankort, VISA, Mastercard, JCB og Mobilepay. Derudover kan du også betale med EAN eller faktura. Tag kontakt til kundeservice, hvis du vil betale på faktura.

  • Handler jeg på faktura?

    Ved ønske om fakturabetaling skal du kontakte kundeservice. Vi vurderer om du kan få lov til at betale via faktura. Fakturabetaling er kun for erhvervskunder.

  • Jeg skal bekræfte mit køb med 3-D Secure, hvad gør jeg?

    For at øge kortholderens sikkerhed, er reglerne for kortbetaling blevet ændret. Det betyder at du skal bruge 3-D Secure til at bekræfte dine køb. Godkendelsen sker enten med kortholderens NemID eller med et personligt kodeord, samt en SMS-engangskode.

    For at oprette et personligt kodeord, skal kortet registreres hos 3-D Secure, hvor du skal logge ind med dit MitId. Du vil blive bedt om at indtaste det telefonnummer, som engangskoden skal sendes til via SMS.

    Du kan læse mere om hvordan du opretter et kodeord her.

  • Hvordan genbestiller jeg tidligere ordrer?

    Når du er logget ind på vores webshop, kan du under "Min konto" se dine tidligere ordre. Har du brug for disse varer igen, kan du genbestille og evt. rette til.

  • Hvordan virker mit gavekort?

    Gavekort kan udelukkende indløses i forbindelse med køb på vores webshop. Det er ikke muligt at anvende gavekort fysisk i butikken, eller igennem en sælger. Gavekort kan ikke købes. Læs mere om gavekort her.

    Hvis gavekortets værdi ikke dækker din ordres fulde pris, kan differencen betales via en af vores accepterede betalingsmetoder. Et gavekort kan kun bruges på et køb, og ikke ad flere omgange. Værdien af et gavekort kan ikke udbetales kontant. Værdien af gavekortet omfatter ikke fragtprisen.

  • Hvor lang er leveringstiden?

    Som udgangspunkt leverer vi indenfor 1-3 hverdage, hvis din ordre er afgivet indenfor normal arbejdstid.

  • Jeg vil gerne returnere en vare, hvordan gør jeg det?

    Som privat kunde har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler på bcompany.dk. Vi returnerer kun din ordre, hvis varen er i samme stand og mængde, som du modtog den i. Du skal som kunde selv sørge for returen, da vi ikke sender et returlabel med din ordre.

  • Hvornår modtager jeg min refundering?

    Der kun gå op til 14 dage fra vi modtager din ordre, før du modtager din refundering.

  • Min vare fungerer ikke som den skal, hvad gør jeg?

    Hvis din vare ikke fungerer, som du havde forventet, kan du altid kontakte os via telefon: (+45) 21 35 91 70 eller mail: [email protected]

  • Jeg har problemer med at betale for min ordre – hvad gør jeg?

    Hvis du har problemer med betalingen råder vi dig til at kontakte os - enten pr. mail: [email protected] eller telefon: (+45) 21 35 91 70.

  • Kan jeg afhente min ordre i jeres butik?

    Du kan som både erhvervs- og privatkunde afhente i vores butik i Odense. Som privatkunde kan du ikke bestille ordre i butikken.

  • Hvordan opretter jeg en konto?

    Du kan oprette en konto ved at klikke på "Opret konto" på den grå bjælke øverst på hjemmesiden. Herefter vil du blive bedt om at udfylde dine kontaktoplysninger - felter markeret med en rød stjerne skal udfyldes. Du kan også klikke her for at oprette en konto.

  • Hvordan ændrer jeg mine kontooplysninger?

    Du kan ændre dine kontooplysninger, ved at klikke på "Min konto" øverst på hjemmesiden. Her kan du f.eks. skifte kodeord og tilføje nye leveringsadresser. Du kan også finde din konto her.

  • Hvordan tilmelder jeg mig nyhedsbrev?

    Du kan tilmelde dig vores nyhedsbrev nederst til højre her på vores hjemmeside.

  • Hvad er Pluskunde?

    Pluskunde er din vej til flere fordele, når du handler hos B Company. Som Pluskunde har du mulighed for at optjene Bonuskroner, handle nemt med din egen favoritliste af produkter, se dine fakturaer digitalt eller download og udskriv som PDF - og meget mere.
    Du kan se den komplette liste over Pluskunde-fordelene her. 
  • Hvad er Bonuskroner?

    Bonuskroner er rabat som du kan anvende, når du oplyser din betalingsmetode. Du kan optjene Bonuskroner, når du handler på vores webshop. Du optjener 5 % af dit købs værdi, så hvis du køber for 1000 kr., modtager du 50 kr. i Bonuskroner.

    Du skal være oprettet og logget ind som kunde på vores webshop, for at kunne optjene dine Bonuskroner. Du kan læse mere om bonuskroner her.

  • Hvor finder jeg mine favoritlister?

    Du kan finde dine favoritlister, når du har oprettet en konto på vores hjemmeside. Du finder favoritlisterne ved den grå bjælke øverst på siden, ved at klikke på dit navn. Find din favoritliste ved at oprette en konto her.

  • Jeg har brug for vejledning

    Har du brug for yderligere vejledning til bestemte produkter mm. kan du kontakte kundeservice. Du kan også udfylde formularen her, og så vil en af vores sælgere kontakte dig.